Jouw klanten hebben vragen voordat ze iets kopen, wees er wanneer ze je nodig hebben. Zorg dat ze vertrouwen creëren en dat ze jou kiezen boven de concurrentie. In staat zijn te reageren op een gesprek van een klant gewapend met snelkoppelingen en Knowledge Base-artikelen, maakt het gemakkelijk om een goede klantervaring te leveren.

Met een chatfunctie kan men snel 1:1 chatten, snel een antwoord op een vraag krijgen en daardoor beter worden converteerd. Ook kan je zien op welke pagina's je bezoekers zich bevinden, waar ze naar zoeken in jouw Knowledge Base en hoe vaak ze je website bezoeken. Bekijk activiteit gedurende hun hele reis. Zie duidelijk welk teamlid het laatst op een klant heeft gereageerd en houd een volledige gespreksgeschiedenis bij.

Met een chatfunctie identificeer je eenvoudig veelgestelde vragen en leg je zoekopdrachten in het Helpcentrum vast om artikelen en snelkoppelingen te maken. Hierdoor kunnen agenten sneller reageren en klanten kunnen hulp krijgen zonder contact te hoeven opnemen. Samengevat kan je met een chatfunctie makkelijk en snel antwoord geven, heb je contact met de klant en daardoor beter worden converteerd.

Voorbeelden van gratis chatfunties:

  • Twak.to;
  • Jivochat;
  • Smartsupp;
  • FreshChat;
  • Zendesk Chat;
  • PureChat;
  • LiveZilla.
#replace title#