Hoe kan ik een vraag op mijn website vertalen?

Het vertalen van vraag op je website

Wil je de vragen op je website in meerdere talen beschikbaar maken? Volg onderstaande stappen om zowel vragen als specifieke onderdelen hiervan te vertalen.

 

Stap 1: Een nieuwe taal toevoegen

Voordat je vragen kunt vertalen, moet je eerst een extra taal toevoegen aan je website. Dit doe je als volgt:

  1. Ga naar Instellingen.
  2. Klik op Bedrijfsinformatie.
  3. Ga naar Talen en voeg de nieuwe taal toe die je wilt gebruiken.

 

Stap 2: Vertaal een vraag in matchmaker

Zodra de taal is toegevoegd, kun je beginnen met het vertalen van vragen. Volg de stappen hieronder om een specifieke vraag om te zetten naar de gewenste taal:

  1. Navigeer naar Matchmaker en kies Vragen.
  2. Zoek de vraag die je wilt vertalen.
  3. Links vind je de optie Selecteer taal; klik hierop en kies de taal waarin je wilt vertalen.
  4. Bewerk de inhoud van de vraag in de gekozen taal.

 

Stap 3: Sla je wijzigingen op

Wanneer je de vertaling van de vraag hebt afgerond, klik op Opslaan om de wijzigingen door te voeren. Dit zorgt ervoor dat de vertaalde versie op je website zichtbaar wordt.

 

(Optioneel) Specifieke zinnen binnen een vraag vertalen

Wil je alleen bepaalde delen van een vraag vertalen? Dit kan ook in SiteCMS. Volg deze stappen om specifieke zinnen binnen een vraag aan te passen:

  1. Open de vraag en selecteer de tekst die je wilt vertalen.
  2. Aan de rechterkant van het tekstvak kies je de taal waarin je de tekstregel wilt aanpassen.
  3. Wijzig de tekst en klik op Opslaan om de aangepaste versie op te slaan.
Voor website
Website, Webshop, Platform
Beheer
Pagina editor
Module
Vertalingen
#replace title#