Hoe kan ik FAQ-categorieën vertalen op mijn website?

FAQ-categorieën vertalen op je website

Wil je FAQ-categorieën op je website beschikbaar maken in meerdere talen? Met SiteCMS kun je eenvoudig FAQ-categorieën vertalen, zodat je website gebruiksvriendelijker is voor een internationaal publiek. Volg de onderstaande stappen om FAQ-categorieën en specifieke onderdelen ervan te vertalen.

 

Stap 1: Voeg een extra taal toe aan je website

Om FAQ-categorieën te kunnen vertalen, moet je eerst een extra taal aan je website toevoegen. Dit doe je als volgt:

  1. Ga naar Instellingen.
  2. Klik op Bedrijfsinformatie.
  3. Ga naar Talen en voeg de gewenste taal toe aan je website.

 

Stap 2: Vertaal een FAQ-categorie in SiteCMS

Nu de taal is toegevoegd, kun je FAQ-categorieën gaan vertalen. Volg deze stappen om een specifieke FAQ-categorie naar de gewenste taal om te zetten:

  1. Ga naar Teksten en selecteer FAQ-categorieën.
  2. Zoek de categorie die je wilt vertalen.
  3. Links zie je de optie Selecteer taal. Klik hierop en kies de taal waarin je de FAQ-categorie wilt vertalen.
  4. Pas de naam en beschrijving van de FAQ-categorie aan in de gekozen taal.

 

Stap 3: Vergeet niet om de wijzigingen op te slaan

Na het aanpassen van de FAQ-categorie, klik op Opslaan om de vertaling vast te leggen. Hiermee wordt de vertaalde FAQ-categorie zichtbaar op je website.

 

(Optioneel) Specifieke tekstregels binnen een FAQ-categorie vertalen

Wil je alleen bepaalde tekstregels binnen een FAQ-categorie vertalen? Dit kan ook in SiteCMS. Volg de onderstaande stappen om specifieke tekstregels binnen een FAQ-categorie te vertalen:

  1. Open de FAQ-categorie en selecteer de tekstregel die je wilt vertalen.
  2. Kies aan de rechterkant van het tekstvak de gewenste taal.
  3. Pas de tekstregel aan en klik op Opslaan om de wijziging te bewaren.
Voor website
Website, Webshop, Platform
Beheer
Pagina editor
Module
Vertalingen
#replace title#